Widziałem już ten film kiedyś ale nie pamiętałem dokładnie, kto jest czarnym charakterem, dlatego postanowiłem go sobie odświeżyć. Lubię tego typu thrillery, w których nie wiadomo, co jest fikcją a co rzeczywistością. Lubię Jodie Foster. Nie był to najlepszy thriller z jej udziałem ale nie odbiegał poziomem od pozostałych. Trzymał w napięciu, nie był do końca przewidywalny. Takie filmy lubię. 8/10
Witaj
Hmmm... w podobnym stylu nie przychodzi mi do głowy zbyt wiele filmów ale wypiszę Ci listę thrillerów godnych, moim zdaniem obejrzenia. Część z nich pewnie jest Ci znana:
1. Tożsamość (Identity) - jeszcze bardziej pogmatwane zakończenie
2. Azyl (Panic Room)- mniej pogmatwane ale za to z Jodie Foster
3. Odważna (The Brave One) - j.w.
4. Milczenie Owiec (Silence of the Lambs) - absolutna klasyka thrillerów, oczywiście z Jodie Foster
5. Czerwony Smok (Red Dragon) - pierwsza część trylogii o Hannibalu Lecterze
6. Hannibal - 3. część trylogii, jeszcze jej nie oglądałem, czytałem tylko książkę, niestety Jodie nie zagrała w tym filmie
7. Siedem (Seven) - mój ulubiony thriller
8. Synalek (The Good Son)
9. Sierota (Orphan) - oglądałem wczoraj i również bardzo mi się podobał
Tak jak napisałem powyżej oglądałem wszystkie wymienione filmy, poza Hannibalem. Ocenioniłem je od 8 w górę. Pozdrawiam serdecznie i miłego oglądania.
azyl wspaniały ;-) jeden z moich ulubionych...
sierotę tez widziałam. film dobry ale trochę dziwny, specyficzny. jednak bardzo mi się podobał ;-) reszty z tych filmów nie oglądałam ale co nieco słyszałam o nich i na pewno w najbliższym czasie obejrzę ;-) dziękuję serdecznie za odpowiedź ;-)
Nie widziałem jeszcze tego filmu. Ale opis zaciekawił mnie na tyle, że obejrzę jak tylko nadarzy się okazja:).