Wpisujcie swoje propozycje...
1. Na własne ryzyko - 7/10 2. Battle at Big Rock - 6/10 3. Jurrasic World Dominion - 5/10 4. Jurassic World - 4/10 5. Powieść Henry'ego - 3/10